Jävla skit piss fittägare kan stoppa upp sin jävla nyslaktade kossa i RÖVEN!!

Jag gillar det här huset. Idag har vi bott här i en vecka och vi har lyckats komma i ordning väldigt bra. Dock har vi pungat ut en jäkla massa pengar, vi har ju fortfarande tillgång till vår gamla lägenhet i fem dagar till eftersom vi hade betalat hyr där till den sista juli. Men vi har redan lämnat tillbaka nycklarna.
 
Vi har betalat deposit här i nya huset som vi inte får tillbaka om vi flyttar innan tre månader har gått. Vi har betalat hyra för en månad framåt i det här huset för en vecka sen.
 
Vi har spenderat ganska mycket pengar och tid på att måla om och göra det fint här.
 
Häromdagen köpte vi en diskho som vi installerade i köket.
 
Och nu måste vi flytta.
Ägaren kom hit för ett tag sen och klagade på att vi var högljudda igår kväll. Alla som känner oss vet att vi INTE är högljudda. Ri hade ju några kompisar här, de var kanske fyra stycken som åkte hem vid nio och sen var Chart här ganska länge. Men det var bara han och Ri som satt utanför och pratade.
Det var INTE högljutt.
 
Så, ny regel helt plötsligt från ingenstans. Om vi har kompisar här en gång till efter klockan nio på kvällen så åker vi ut med huvudetföre.Förstår inte varför de börjat hata oss. Förra veckan ville de bjuda oss på middag och var så snälla och trevliga mot oss hela tiden.
 
Till saken hör att jag har en del kompisar som bott i den här ägarens hus förut, Stella, Bella, Madde och Denice. Kan ju också säga att Denice brukar vara väldigt högljudd av sig men hon har aldrig blivit hotad att bli utkastad? Ägarens bror/son som bor i huset bredvid oss sa även att det spelar ingen roll om vi inte har en bil att flytta alla våra saker med för om ägaren vill ha ut oss så kommer han flytta allt åt oss.
 
Och sen det som gör mig så jävla förbannad att jag vill kissa på väggarna i det här huset och riva sönder allt och bara dra är att JAG ÄR INTE MUSLIM OCH JAG ÄR INTE GIFT MED RI och om ägaren får reda på det (enligt brodern/sonen) så kommer vi också åka ut med huvudet först.
De har absolut ingen rätt alls att kommentera vårat förhållande. De har INGENTING att göra med om vi är gifta eller inte. De ska inte bry sig över huvud taget om vilken religion jag tillhör.
 
Dessutom bor Denice här med sin pojkvän. Inte man. Stella har bott här med sin pojkvän. Madde har bott här med sin pojkvän. Bella har bott här med sin pojkvän. INGEN av dem är ens muslimer. Om det nu är så jävla viktigt att vara muslim.. Varför fick de bo här och inte vara gifta? Just för att de inte är muslimer eller?
 
Jag är så jävla förbannad och besviken. Vi har desperat letat hus hur länge som helst och nu när vi äntligen hittat ett ställe som vi trodde var bra så blir det såhär. Mitt i lågsäsongen också när vi inte har några pengar.
Vi har ingenstans att flytta.
Eller jo. Vet ju att vi säkert skulle kunna flytta bort till Soi Mao (fyllegatan, där alla alkoholiserade faranger bor, där även ägaren av husen blev skjuten till döds) men jag är inte så sugen på det heller.
 
 
Åh. Jag orkar inte mer nu.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter ytterst konstigt? Är de lätt irriterade för att de fastar? Nej, men i Thailand när det blir sådär brukar det finnas en baktanke.. hmm.. har ni gjort huset så fint att nån av dem vill bo där? Eller har nån spridit nåt elakt rykte om er? Hur vet de så mkt om er relation etc? Vilken jävla otur ni har hoppas det löser sig! Kan ni inte typ göra ett sista försök att släta över om ni verkligen vill bo kvar? Fast jobbiga regler...

2012-07-26 @ 18:48:03
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se
Postat av: Denice

Lider med dig snäckan!!! så jävla dum tänkte men ni kan ju flytta in hos mig sålänge men de e ju samma ägare!!!!

2012-07-27 @ 01:52:16
Postat av: Frida

Tror soi Mao är en bättre lösning. Ledsen o säga det men då slipper du iallfall tjötet fy fan..

2012-07-27 @ 02:37:19
Postat av: Sophie

Jag tror att det är som du skriver.. de vill ha mer pengar!:/ Pengar styr allt.. Ägaren tycker nog att han är riktigt smart när han skyller på att ni inte är gifta och andra dumheter.. Blir ARG när jag läser, och tycker synd om er!:( Inte ok alls!

Hur går det?

2012-07-27 @ 09:36:39
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0