Kom igen

Såja, nu har min lilla tandställningstråd som jag har fastlimmad bakom tänderna lossnat halvt och den river sönder min tunga som blöder och min läpp fastnar i den. Hände igår kväll men jag var tvungen att stå ut eftersom man inte kan åka till tandläkaren klockan sju på kvällen.
 
Har efter skolan idag åkt runt i Krabi town för att hitta någon som kan limma tillbaka den på mig. Men alla kliniker jag gått in på utom en har saknat tandläkare. Den sista kliniken hade ju då en tandläkare men han sa att det inte var några problem.
JO sa jag. En jävla massa problem eftersom ALLT jag äter fastnar där fast det tycker jag är skönt för då slipper jag skära upp tungan och fastna med min lilla läpp där. Men han ville inte limma fast tråden. För det var ju inga problem.
 
Gav upp. Ville döda någon. Har ju just nu inte så mycket flax.
 
Åkte till Ao Nang och tänkte att jag får väl åka till den där jävla dyra kliniken ändå för snart börjar jag gråta av frustration. Min tunga gör så ont och svider.
 
Men NEEEEEEEEEEJ de har inga tandläkare i Ao Nang under lågsäsongen. De ville skicka mig till stan. Åkte hem. Bad Ri ringa tandläkaren och fråga när jag kunde få en tid där. De kunde inte fixa min käft eftersom de bara var vanliga tandläkare och kunde inget om tandställningar.
 
Snart går jag till seven eleven och köper superlim och limmar fast skiten själv.
 
 
Vaaaaaaad skaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaag göööööööraaaaaaaaaaaa???????!!!!!!!
 
 
 
Och just det angående min läxa. Kom på att jag kunde spela in på datorn så satt här till sent igår kväll och spelade in min lilla intervju. När den var klar så var mitt USB minne borta (inte sett det sen vi flyttade) och jag kunde inte lägga över det på ett minneskort.
 
 
Om jag inte uppdaterar på ett tag nu så vet ni varför.
 
Alltså för att jag antingen har gett upp och gått och dött, blivit luspank och svält ihjäl eller så har bara ännu en sak inträffat som hindrar mig.
 
HEJ DÅ!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tycker synd om dig vännen, verkar inte ha det lätt nu. Du kanske ska ta å komma till sverige en stund =) kram kram

2012-07-30 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0