Måste skaffa mig ett immunförsvar

Jag hoppas verkligen inte att jag är sjuk IGEN. Men kolla på mig vad svullen och hängig jag ser ut.
 
 
Men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ riktigt sådär fettigt är inte mitt huvud faktiskt.
 
Även fast det känns så.
 
Lagade ju kycklingburgare till middag igår som blev utsökta. Har lite kvar som ska bli min frukost alldeles strax. Dock så blev det ingen romantisk matlagning tillsammans där vi matade varandra med rå kyckling som jag hade föreställt mig. Det var jag som stekte burgarna i ilska eftersom vi precis innan började tjura på varandra som två treåringar om vem som skulle diska.
 
Hihih.
 
Vi är ingen bra kombo. Två personer som hatar att diska men som älskar att tjura.
 
 
Ska käka burgare nu (fast klockan inte ens är halv nio på morgonen) och hoppas att sandpappret som bosatt sig i min hals försvinner. Sen ska jag nog baka en kladdis eller nåt för att det är synd om mig.
FAN kom precis på att jag måste till immigration. Ingen aning om vad jag ska göra men det står så i mitt pass så det är väl bara att rätta sig efter det. I regnet. Med halsont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0