Middag på verandan

Igår kväll GICK vi och köpte fisk och grejer till middagen som vi sedan tillagade på golvet i köket och sedan åt vi ute på verandan. Mysigt att kunna äta ute. Sen kom Gang hit med kaffe så åt vi kaka, fast jag fick vara barn och dricka cola då eftersom jag inte är tillräckligt vuxen att gilla kaffe.
Kan dricka kaffe när det finns sånna där roliga kaffemaskiner.
 
I natt vaknade vi kvart i fyra av att katterna blivit sig själva igen och börjat leka hej vilt. Mamma välte ner två glas i köket som gick i tusen bitar och eftersom det är mina katter så var det jag som fick gå upp och städa. Vill ju inte att de ska skära tassarna.
 
Idag är det ruskigt varmt och jag tänkte ta en dusch och sedan åka till stranden och sätta mig i en sån där liten hydda och plugga lite. Har inte hunnit plugga något alls den senaste veckan och nästa vecka är det skola varje dag (eftersom det inte vart någon skola den här veckan) så jag måste läsa in mig lite på vad vi tidigare gått igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0