NEGERSMET

I CANNOT BELIEVE IT!! Det är seriöst nästan ett år sen jag snaskade negerbollar sist och nu sitter jag här med en skål.. negersmet.
 
Eh, va??
 

Jag veeeeeeeeet världshistoriens mest rasistiska ord.
 
MEN. Jag såg en video på youtube när jag kände mig elak som sa negerboll (jag KAN liksom inte säga chokladboll) där en mörk kille sjöng att det faktiskt heter negerboll. Och det bästa med den videon var att han sjöng om just NEGERSMET! Älskar det, trodde att det var något som jag och min kära bror kommit på, lustiga som vi är, men så var det tydligen någon annan som sa det också.
 
Och nu sitter jag här med en skål negersmet.
 
Och självklart kom Ri tillbaka från sin kompis NU PRECIS NÄR SMETEN VAR KLAR. Jag som har laddat upp för en giiiiiiiiiiiiiiirls night med min läxbok, en film och en skål med negersmet. Jävla skit nu måste jag dela med mig (han hänger halvt över mig just nu och GLOR på min smet.

Kommentarer
Postat av: totte bakar

Jag vet vad jag ska tillaga ikväll :)

2012-07-15 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0