Nu bor vi alltså i hus

Yey har lyckats hacka in mig på någons (olåsta) internet och jag hoppas att det fungerar ett tag till. Försökte tidigare idag men då var det ingen mottagning men nu så.
 
Så jaa nu har vi flyttat!
 
Känner mig som en klubbad bäver, svettas gör jag, trött är jag och så oroar jag mig för kissarna. Mamma har redan blivit attackerad av en ful fet jävla jättekatt när hon gick utanför dörren för att kolla läget. Tur att hon föredrar att bajsa i lådan för hon är inte så sugen på att gå ut mer nu.
Annars har de legat däckade på golvet hela bunten sen vi kom hit. De fick vara instängda i sovrummet när vi flyttade och så fick de komma sist till huset (åka bil i en bur vilket INTE uppskattades) och när de kom hit stängde jag in lilla familjen i badrummet tills alla lämnat huset. Då fick de gå på upptäcktsfärd.
Lite rädda och försiktiga är de.. Sover hela tiden och jag fasar för natten då de antagligen kommer försöka göra av med sin överskottsenergi... Oh.
 
Allt har annars gått bra med flytten. Har inte lyckats laga den lösa plankan i väggen ännu men det kommer väl.
Som jag sa till mina flyttgrabbar, det här är en thaibil. Sånt här ser man inte i Sverige. Jävlar vad vi packade bilden full alltså. Fick med hälften i första lasset men det blev ändå tre omgångar för att få med hela vårat lilla zoo med katter och fiskar.
 
Endast en sak har vi glömt i lägenheten. Ett lysrör som vi ska sätta upp här i köket så det måste vi åka och hämta nu. Sen blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0