Tror nog att det är hotseason fortfarande

Det går bättre och bättre med katterna, nu har vi ytterdörren öppen hela tiden och jag låter dem flaxa omkring fritt nu. Kan vara så att jag är lugn för att hela kattfamiljen ligger i dvala. De var ute en sväng på förmiddagen men sen när Annelise, Oliver och Khun kom och hälsade på så flydde katterna (aningen rädda för babyn som jättegärna ville klämma lite på kissarna).
 
Även jag har tuppelurat ute på verandan och sen när jag vaknade såg jag att Ri låg i koma i soffan.
 
Det är oerhört varmt här och jag har läst om regnsäsongen i lonely planet och kan säga att det stämmer inte för fem öre! De skrev att det vanligtvis regnar i fem dagar och sen kan man ha tur med lite fint väder i tre dagar och så håller det på så hela tiden. MY ASS.
Visste jag väl iofs redan men när det väl kommer en skvätt regn så varar det max i någon timme och sen blir det stekande sol igen förutom de där nästan två veckorna i början på juni. Men det är ju nästan två månader sen.
 
Jag önskar mig en liten pool som jag kan doppa min svettiga kropp i.
 
Tycker ändå att det är lite kul att det är så dåligt väder i Sverige med hagel och snö och hela köret när det ändå är så underbart väder här. Ingen som vill komma och hälsa på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur långt bort bor ni från stranden?:)

Svar: Tar väl fem minuter att gå :)
ฟรีด้า

2012-07-22 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0