VARNING FÖR ÄCKLIGT INLÄGG

Hur mycket ska man behöva pyssla med katterna egentligen?! Igår fick Bang sin sista medicin och jag var så glad över det. Han är galen och jobbig som en helt vanlig kattunge nu, lite tröttare än Pussy. De leker lika vilt fast sen måste Bang sova en längre stund än vad Pussy behöver och hon sover själv på sängbordet eller i tvättkorgen medan Bang helst vill gosa med mig.
 
Jag låg på golvet och målade naglarna. Då låg han med huvudet på min arm och sov. Sen försökte jag flytta hans huvud för jag ville gå därifrån men så vaknade han och klättrade upp och skedade min hals.

Först var han min halsduk och sen flyttade han sig och låg och flåsade i mitt öra i en timme tills jag vågade flytta lite på honom. Så låg vi i soffan och gosade i nästan en timme till. Och om ni tycker att jag är ful.. har ni inte sett top model eller? När de posar med djur? Om ni har det så vet ni hur svårt det är att vara snygg tillsammans med ett djur på sig.

Och idag känner jag mig lite äcklad av det för när jag vaknade i morse så var allt bra. Sen gick jag på toa och när jag kom ut därifrån så har någon spytt galla/kissat på golvet utanför sovrummet och i sörjan där ligger två spaghettistrån och rör på sig.
Precis nu gick jag in i badrummet och NÅGON har lagt en fet baja i lådan med samma sorts mask i.
 
ÅH jag blir så trött för jag vet inte vem det är som har krälande maskar i kistan, det skulle kunna vara vem som helst men jag avmaskade ju alla tre för tio dagar sen. Skulle kunna vara Bang för hans mage är jättekonstig, knölig inuti och orolig. Den kurrar sådär som magen kan göra när han har mycket gaser. Pussy gick runt och försökte spy igår och på samma gång känns det som att det är mamman för hon käkar sopor hela tiden och bajan i kattlådan var väldigt stor.
 
 
BLÄÄ jag orkar inte. Är så jävla äcklad och vill åka till veterinären på en gång och köpa avmaskningspiller till alla tre igen men jag vet inte hur man säger det på thai. Får åka in till Krabi town där jag köpte det sist för hon lär väl komma ihåg min och Ellas blandning av teckenspråk och dålig thailändska.
 
Tänk om det är bang och jag som låg och myste med honom i mitt ansikte igår. KOMMER JAG FÅ METERLÅNGA MASKAR I MAGEN JAG MED NU?!

Kommentarer
Postat av: Emma J

Det kan ju hända att det medel du behandlat dem med bara tar bort en del maskar. Kanske ett annat medel behövs för att ta bort de andra typerna... Om det inte är från mamman såklart. Kröp odjuren i spya kanske det troligast från mamman om de levde...
Lycka till och jag tror du inte behöver vara rolig att bli smittad, eller ;o)

2012-07-01 @ 08:12:57
Postat av: Gaymasen

Haha men uuusch!!

2012-07-01 @ 13:27:59
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Sophie

Catlady! haha;) De har tagit över dig & ditt hem!;) Kan du verkligen skiljas från dem nu?
Tur att de är söta iaf.

Svar: Hm nää inte från lillen! Bang får nog bo kvar här för vi älskar varandra för mycket haha!
ฟรีด้า

2012-07-01 @ 14:48:19
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0