Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen

Bang ligger redo för gyn-undersökning här i min famn, det är så han brukar sova, själv sitter jag här med beslutsångest och vet inte vart jag ska ta vägen. Har vart på husjakt hela dagen och hittat en del.. hus som jag inte vill bo i. Där jag vill bo, ja där bor det redan någon.
 
Kan inte alla bara vara lite snälla mot mig och flytta på sig när jag kommer?!
 
Nu är det min tur att få ha ett bra hus. Ju mer vi glider runt och kollar desto mer sugen blir jag på att bygga mitt egna jävla hus med en stor fet grind med kameraövervakning, larm och hela köret. Eller köpa ett hus i något fint område där folk inte behöver tatta för att få en egen telefon eller dator.
 
Jävla skit alltså. Hittar jag ett bra område så suger huset, är huset bra så är det upptaget eller så ligger det på en ödslig skogsväg så jag for sure kommer bli överfallen, våldtagen, rånad och mördad på vägen hem när det är mörkt.
 
Men jag har inte råd att betala 8 000 baht i månaden för att bo i ett bra område i ett bra hus. Jag vill inte sälja alla mina grejer och flytta in på något jävla guesthouse. Vad ska jag ta mig till?!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Spara pengar och bygg ditt drömhus, så länge kan ni ju kanske byta till en annan lägenhet eller kanske börja låsa lite oftare? Eller talar du om för de i de fina husen att de ska flytta, och om de inte gillar det så tvingar du de!

Gör det som känns rätt för er!
Förresten ska ni bo kvar i samma by eller det blir ett helt nytt ställe?

Svar: Ja men jag tror att vi kanske har bestämt oss för att flytta till mindre nu.. Tror inte jag kommer lyckas tvinga iväg folk från sina hus haha!
Vi kommer fortfarande bo kvar här, flyttar antagligen bara tio minuters gångväg bort men det stället känns mycket säkrare. Inte så mycket folk som åker omkring som det gör här.
ฟรีด้า

2012-07-12 @ 16:12:31
Postat av: T

Du verkar vara en skön o rolig tjej ... I LIKE

2012-07-13 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0