Bara så ni vet

Jag har 5 grejer att meddela här.

  1. Jag har nyss ätit jordens godaste frukost. Skulle äta rissoppa men mitt i tillagningen fick Ri ett samtal och behövde åka iväg och jobba så jag slutade laga rissoppa och gjorde detta istället.

    Skulle bli spaghetti med tomatsås men så åkte det i lite hackad kyckling också och så råkade jag tappa i en burk med keso. Fy fan. Så. Gott.
  2. Vi har filmkväll varje kväll nu, jag och Ri. Till och med spåkulan på Facebook sa åt mig att sluta upp med det och sluta äta så jäkla mycket godis. Har fläskat på mig 5 kilo på typ en månad.. Fast det märks inte så mycket för månaden innan det gick jag ner 5 kilo när jag var sjuk haha.

    Vi har bästa filmmysvardagsrummet numera. Och idag är soffan ren, kuddöverdragen är torra och väntar bara på att en stark jävel ska sätta tillbaks dem.
  3. Ri hade rätt. Jag är crazy catlady. Sitter just nu med den här sovande råttan i knät.

    Sötråttan som alltid sover med öppen mun, öppna ögon och gärna på rygg. Ser helt död ut så jag måste gå och känna på honom att han andas hela tiden.
  4. Jag har inte gjort läxan ännu och snart ska jag till skolan
  5. Måste SKYNDA nu, göra läxan, duscha och hinna leka med Ella innan skolan börjar om två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0