Börjar förstå varför mannen min inte ville ha kissar

Åh, just nu är jag så JÄVLA IRRITERAD. Seriöst funderar jag på att slänga ut kissarna med huvudet först. Satt och käkade kyckling med Ri nyss (yes, jag klarade bara detoxen i 3 dygn) och katterna var överallt. Under bordet, PÅ bordet, i knät på mig, mellan benen, överallt på hela TV-hyllan samtidigt och så rev de ner ALLT.
Mamman jamade som en utsvulten lama och ungarna tuggade på alla sladdar som finns.
 
Till slut lät jag mamman hoppa upp på bordet och stjäla en bit kyckling sen sprejade jag ner henne rejält med vattensprutan. Ska nog börja köra den på ungarna med. De har gett mig halsbränna de jävlarna.
 
Orkar inte ens berätta vad jag gjorde igår och idag. Men det lär väl komma senare när jag inte är på stryphumör längre.

Kommentarer
Postat av: rs

Vinäger, vitpeppar och citrusfukter är svaret på dina bekymmer.
Om det inte fungerar så testa olika lukter på kissarna och se vad dom hatar så använder du det till att hålla dom borta från sängen/bord, ja vad du nu vill.


Svar: Tack hörru. Har skurat hela lyan med vinäger idag och hoppas att det funkar. Funkade iaf sist jag gjorde det :)
ฟรีด้า

2012-07-07 @ 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0