Dagens outfit

Tröja, kjol, nåt lurvigt mellan bena (som går ända ner till knäna) samt en otroligt gasig kista. Får inte lätta på trycket heller för vi sitter och lanar här hemma, grabbarna och jag. Tydligen är en av grabbarna en riktigt ruskig fjärtare så om jag släpper en lös så kommer jag att trigga igång den här tredje personen och det vill jag tydligen inte. Enligt Ri.

Så jag får väl logga ut från datorn, avsluta lanandet och krypa in i sovrummet och förvandla det till en gaskammare. Så blir det. God natt på er, bloggar jag inte imorgon så vet ni varför.

Då har gasen tatt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha ja skrattade högt när ja läste detta.... din sjuka fan! :P

2012-06-19 @ 11:10:31
URL: http://nicokonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0