Detox, svettningar och viktuppgång

Usch, jag har googlat för mycket igen. Har fått för mig att det är bra att avgifta kroppen och det är vad jag håller på med nu. Alltså bli en kossa i sjuk dagar. Idissla grönsaker och frukt. Jag svettas mer än sju getter tillsammans. Ingen aning om det har något att göra med min diet.
 
Det ska tydligen vara bra om man är en sjukis, har magproblem och vill ha glansigare hår och finare hy. Fy fan. Tror inte att jag klarar den här dieten mer än tolv timmar alltså. Har gått tio timmar sedan frukost och jag har abstinens.
 
En annan härlig sak är att jag tror att Bang slutat bajsa spaghetti. Spaghettin är alltså inte pasta (om jag gissar rätt), jag misstänker att de långa korvarna som kommer ut med hans bajs är maskarna som bott inne i kistan på honom som nu dött. Och därför har min bebis fläskat på sig så jävla mycket den senaste tiden!
Ingen är stoltare än jag.
I morse hade vi en lättare brottningsmatch, jag och lillen, när jag försökte bända upp hans lilla söta käft och fylla den med medicin. Satan vad stark han har blivit. Kniper ihop käkarna som en liten ekorre.
Sen piper han också och tittar på mig med sina fina ögon som börjar skifta färg till grönt och då dör jag. Då fäller jag en liten tår och säger FÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT bebiiiiiiiii jag måste ge dig medicin så du blir frisk.
Ella lookie lookie how fat he is now!! I think I will have to give him a new name. Bang.. Oan. Look at how big his little baby cat arms are now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0