Hjärtpannkisar

Världens bästa flickvän har lagat fiiina hjärtpannkakor till sin killes vältränade mage till frukost. Det är alltså jag som är världens bästa flickvän om ni inte fattade det.
 
Ingen som vill gissa på vart vi ska... Igen...
 
Får damp på er tråkiga jävlar som aldrig kan svara på mina frågor!!
Därför strejkar jag nu och VÄGRAR svara på era grejer. Kanske sätter jag till och med ett lösenord på bloggen VAD SKA NI GÖRA DÅÅÅRÅÅÅ?? HUUUUUUUH DÅ BLIR NI ALLT LEDSNA VA?
 
Men juste ni kommer ändå inte svara.

Kommentarer
Postat av: Frida

Till marknaden och köpa kaniner?!

2012-06-21 @ 08:35:22
Postat av: Sophie

Ni ska till Chiang Mai? ;)
Vad ska ni göra där?

Angående din text måste du har ändrat
i design/mall.. googla en lösning.

Det går bra för Man! Det är mest jag som tjatar om
att åka till Thailand! Vill typ NU! U Lucky girl!;)

2012-06-21 @ 09:54:32
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se
Postat av: Amanda

till Kina kanske?, för där finns ju pandor! :P
fast jag gissar på Chiang Mai för där finns ju med pandor! När ni ändå är där kan ni ju köpa hem en, istället för katterna... ;)
fast jag tror nog inte att det är pandorna som gör att ni vill dit!
så nu behöver du inte ha lösenord, hehe...

2012-06-21 @ 09:57:34
Postat av: Anonym

Vart ska vi? Sverige?

2012-06-21 @ 13:19:34
Postat av: Bella (f.d soi mao)

Vada? Ska ni oxa t Sverige som alla andra??? i sa fall maste ni komma t vast/bast kusten o halsa pa! kram

Svar: Neeeraa inget Sverige i år na
ฟรีด้า

2012-06-21 @ 16:15:54
Postat av: Gaymasen

MEN SNYGG!!!

Eller... jag menar... men gott! ;-)

Svar: hehehee
ฟรีด้า

2012-06-21 @ 17:21:03
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0