Kan man bli dömd för kattmord?

Myyyyyyyyyyser i soffan som jag äääääääääälskar
Svettas även en smula i armhålan och tar djupa andetag för att inte ta tag i första bästa kattunge och strypa den. Fasen vad jobbiga de har varit idag. Men också sockersöta så jag velat äta dem. Iaf Bang som ville gosa i mitt knä i en hel timme, sträcka ut sina långa kropp och bli killad överallt.
 
Men jag har haft tre gapiga kattjävlar som slirat sig kring mina fötter hela morgonen. De var skithungriga men vägrade äta torrmaten som jag ställde fram. Bortskämda jävlar. Och varmt var det. Jag kokade. Och allergisnoret bara rann på mig och inget papper hade vi hemma.
 
Så jag sa Jag kommer döda katterna snart!!! och min kära svarade JA SNÄLLA GÖR DET! och där och då insåg vi att vi var tvugna att fly. Så vi åkte till Tesco Lotus och köpte något så jävla underbart.

Kommentarer
Postat av: Sophie

I Sverige kanske men inte i Thailand!;) Fast jag vet ett par(thai) som fick sparken iaf efter att den ena av de båda dödat chefens katt..(dvs. min katt, sjuuk historia! Fast det var typ sista droppen för det var andra saker inblandade med som gjorde att de inte kunde jobba kvar..)

Ja delfin tränare kan säkert vara mkt användbart! haha.. på min thai cd finns det ett helt kapitel om snö, skidåkning etc. med glosor som pjäxa osv. Man undrar ju vad det är för ett geni som gjort den!?

2012-06-28 @ 21:03:02
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0