Kanske kan mina barn bli musikaliska ändå

HEYHEYHEY I'm not dead! Kan bero på att jag däckade på en gång när jag la mig i sängen och hann inte släppa ut något. Sov hela natten utan att vakna en enda gång (i vanliga fall om jag lägger mig innan Ri så vaknar jag ALLTID minst en gång under natten för att kolla att han kommit och lagt sig i sängen. Har han inte det måste jag gå ut i vardagsrummet, slänga upp honom på ryggen (så som tomten bär sin säck) och föra honom till sovrummet. Annars kan jag inte somna om) ända till klockan TIO i morse!!

JEEEZ helt crazy morgon det blev för mig. Så kort. Sen katterna började bli riktiga katter istället för potatisar som låg i koma så har jag vaknat mellan 7-9 varje dag.

Annars då.. Har traskat runt hemma och dansat till min musikaliska man.

Jag hade ingen aning om att han kunde sjunga och spela gittarr men när jag upptäckte det så växte min kärlek för honom en smula. En ganska stor smula.

Det var chockerande för jag har alltid trott att jag inte gillar killar som spelar gitarr.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Bara gilla läget, liksom. Haha. Min karl är jättemusikalisk och gör massor med musik. Det är sött, och skitdrygt efter ett tag när han sitter där i flera timmar och bara "lyssna", men det låter ju likadant säger jag då han bara "Näääe lyssna igen." Haha. ^^



Och tack! Denna blogg är ju mer jag och mer personlig. :)

2012-06-19 @ 12:15:48
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0