LÄBBIGT

TONIGHT I'M GONNA SLEEP WITH ONE EYE OPEN! Ri har lämnat mig ensam hemma vid läggdags för första gången sedan inbrottet. Två veckor sen idag. Innan han for sa han åt mig flera gånger att jag var tvungen att låsa alla låsen på ytterdörren innan jag gick och la mig så ska han ringa när han står utanför dörren och då måste jag släpa mig upp ur sängen och låsa upp alla tre låsen så han kan komma in.
Jobbigt va.

Förresten så har jag gjort görläckra barbiegirlnaglar idag som sedan smälte när jag diskade katternas tallrikar i skållhett vatten. Får göra något nytt och fräsigt imorgon. Kanske även slänger i en klutt färg på min lilla naggande goa utväxt.

UHUHUU jag vill inte gå och lägga mig själv. Kanske smyger ner en av katterna i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0