Mitt nya fina vardagsrum

Detta är mitt vardagsrum. JEALOUS MUCH?? Aaa, jag vet att ni är det för till och med jag är avundsjuk på min nya mysiga soffa. Det är lite messy runt TV'n fortfarande men jag ska försöka ta tag i det idag och städa upp och komma på hur var vi numera ska förvara datorerna.
Egentligen måste jag tvätta kuddöverdragen till soffan också men nu började det regna.

Igår var jag busy hela dagen därför blev det ingen bloggning. Var ju ute i förrgår och igår morse steg jag upp i ottan och bakade bröd (gick upp vid elva och gjorde scones) som jag sedan bjöd Bella på. En liten avskedsfrukost. Sen fick jag skynda till skolan.
Efter skolan åkte jag hem till Ella som numera bor i Krabi town och då började det spöregna. Så vi väntade tills regnet var över sen susade vi hem till mitt omysiga vardagsrum, kollade på när männen bar ut våra hårda små soffor och åkte till Nid. Hämtade upp ett nytt soffbord, den underbara soffan, en fläkt, massa mysbelysning och två dvd-spelare.
Sen spenderades kvällen med att möblera och tvätta. Vid elva satte vi på en film och vi däckade cirka 20 gånger innan klockan blev tolv och vi gav upp båda två och sov. Det här bådar inte gott. Kommer aldrig kunna ha filmkväll här för man sjunker liksom ner i soffan som en liten baby och den är så mjuk så mjuuuuuuuuk. Kommer med andra ord att vara en väldigt utvilad kvinna i framtiden. Starting now!

Kommentarer
Postat av: mormor boel

hej Frida det ser väldigt mysigt och fint ut ni kommer säkert att slockna många gånger i eran fina soffa lycka till

2012-06-02 @ 08:43:18
Postat av: Frida

Na men titta va fint det blev!!!!!! :) :) :) tycker Ri ocksa om den? Kram

2012-06-02 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0