Naughty babycat!.. Eh kitten.

Pussy har börjat gömma sig i vårat sovrum för hon vet att hon inte får vara där. Men hon är inte så cleaver om man säger så. Fast hon lyckas ändå alltid få som hon vill. I natt vaknade jag någon gång och jag tror jag satte mig upp för att kolla vad klockan var.
 
DÅ LÅG HON OCH SKEDADE RIS HUVUD PÅ HANS KUDDE! Snacka om att leka med döden va.. Jag väckte honom och han tog tag i henne och sulade iväg henne.
Idag efter skolan ska jag förresten på aerobics med Ella. Sen ville hon ut och bärsa lite men det får vi se om det sker, kanske följer med som sällskap bara. Om det händer så lär jag fixa kissevakt.. Har fyllt kylen med färdig mat till kissarna och så får vi hoppas att Riset vill hjälpa till och mata dem. För jag har inte hunnit lära dem hur man öppnar kylen ännu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul med en kille som "sular" ens katter....jag hade sparkat ut honom med huvudet först!

2012-10-05 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0