Nu ska vi åka och äta tan langer

Åh, så romantiska vi har varit nu idag. Ätit picknick på stranden i solnedgången. Tonfiskmackor som jag knådat ihop med mina kärleksfulla nävar. Sen spelade vi yatzy och Ri ägde mig totalt.
Sen åkte vi hem och har nu i över två timmar spelat Flip words men nu var det dags att ge upp. I vanliga fall äger jag, vi sitter och skriker båda två för jag är så bra men nu alltså.. Det är typ som hänga gubbe och sista ordet vi skulle gissa på såg ut såhär:
 
TA_    _A_ _ER
 

Ledtråd: Occupation.
 
Vad gissade vi på? TAN LANGER!!
 
Hahahaha fråga oss inte vad det betyder för det har vi själva ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja ibland får man ta & hota lite så det blir lite fart!:)Jag känner till de där bloggarna med.. Exakt! hata besserwisser gubbarna som vet ALLT bäst! Så dryyyyga, och vad vet de egentligen!? HA!:)Såg nåt helt sjukt en gång.. det var en tjej som var gravid med en thailändsk kille som snart skulle komma till Sverige & hon ville ha tips/råd hur de skulle kunna försörja sig etc. Då var det en sån typisk gubbe som skrivit att hon borde avbryta sin graviditet!! Fy fan! :/

Mysigt ni hade det!;)

2012-06-26 @ 18:54:09
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0