Om ni vill assåå... för jag vill

Vi har inte så mycket att göra idag... O dumhuven som vi är satt vi och tog massa bilder på oss själva med fönstret i ryggen och utanför skiner solen som aldrig förr. Eller som den gjort varje dag de senaste två veckorna.
Sen kom jag på att det inte var bra då bytte vi till Ris dator så där finns alla bra och roliga bilder.
 
BTW SÅ HAR JAG OMBRAT MITT HÅR! KOLLA!!!!
Fan efter att jag ändrade i färginställningarna så syns det ju knappt. Men jag har iaf blekt topparna men det syns inte så mycket och jag vågar inte göra mer just nu för Ri klagar på att mina toppar blivit kluvna och att jag borde skynda mig till frissan och fixa till det så att håret kan växa till sig bättre och se friskare ut (OMG är du bög eller?!).
 
HUR SOM HELST DET JAG VILLE MED DET HÄR INLÄGGET var... att vi har skaffat en adress! Så nu kan alla ni som älskar oss skicka en massa bra att ha saker till oss. Tex om någon nu vill visa sin uppskattning så önskar vi oss:
  • Marabou choklad (har sett att det finns någon med jordgubbssmak nu...)
  • Muffinsformar
  • Tacokrydda
  • Dipper (till chirre alltså.. pulvret räcker. Tror creme fraiche kan bli svårt att skicka)
  • Pepparkakor
  • SURT godis
  • Saltlakrits
  • Nachochips
Hm, allt livsnödvändigt jag kan komma på JUST NU. Men om ni vill får ni gärna freestyla. Vi tar emot allt utom äckliga saker som korv och sill.
 
Nu ska jag hoppa ner på golvet och sörpla lite CURRY till lunch. Tänk på det. Allt jag äter är curry så om någon vill att min mage ska få lite variation så vet ni hur ni ska göra.
Packa ihop ett litet paket och skicka till:
 
Frida Åkerberg
Ao-Nang Postoffice
Moo.2 T. Ao-Nang
A. Muang Krabi 81000
Thailand

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha gaaay, helt klart. Nädå... Elleeeer. ;-)


Svar: Ha hoppas inteeee :/
ฟรีด้า

2012-06-26 @ 11:37:30
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0