Saknar alla mina kompisar

Hallå hallå vad står på? Usch, här borta sitter en tjej med ont i magen. Dels för att min mage krånglar och har separationsångest från det jag tidigare ätit (eller förstoppning om man hellre vill säga så) men också för att jag i brist på annat sitter och läser min blogg från för två år sen.
Läs augusti 2010 och känn min lycka som jag kände då.
Det måste varit en av de bästa månaderna i mitt liv. På riktigt.
 
Jag hade spenderat två helvetiska månader i Norge och det var på riktigt så jävla hemskt för mig. Jag mådde inte bra för fem öre där och jag som ADLRIG har längtat hem, alltså hem till mamma och pappa i Sverige, jag längtade hem för första gången.
Men så kom jag till Sverige och fick träffa mamma och pappa, brollan och mina fina kompisar. Jag hade bara tre veckor där innan jag skulle fara vidare till den där killen som jag egentligen bara hade känt i några månader men som jag kände i magen att han var väldigt speciell för mig. Så jag var glad och nervös.
Och som jag minns det gick den där månaden så fort. Men så vet jag ju att det är. När jag slutade jobba i augusti 2011 hade jag nog faktiskt samma känsla. Jag var fri och ville bara NJUTA av Sverige och allt vad Sverige innebär innan jag åkte tillbaka hit igen.
 
För det är ju ändå här jag vill vara mest av allt.
 
Men ändå kan jag få ont i magen ibland när jag tänker på hur det hade varit om jag aldrig åkt hit. Så börjar jag läsa min blogg från förut. Så saknar jag mina kompisar så himla mycket. Jättemycket faktiskt.
 
Nu hittar jag inga fler bilder på min dator men det finns faktiskt några till där ute i stora vida världen som jag tänker på just nu faktiskt. Men jag har spenderat två timmar med att göra det här inlägget redan och nu måste jag verkligen plugga.
 
LOVE YOU NA!

Kommentarer
Postat av: Elin

Och du vet att det är väldigt många här hemma som saknar dig och vill att du ska vara här men samtidigt är
så glada för att du följer dina drömmar

2012-06-28 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0