Tack Madde nu ska det gödas!

Här sitter jag med mina biffiga armar och ruvar sovande kattunge. Har kidnappat henne från mamman så Bang får vara själv med de långa spenarna och kanske få lägga på sig lite underhudsfett. När jag åker till skolan ska jag fråga läraren hur man säger mjölkersättning för kattungar så ska jag stanna på vägen hem och köpa det.
Nu jävlar ska det gödas! Tack Madde för tipset, jag vet hur mycket du gillar thaikissar och jag är glad att du inte är här nu för då skulle du väl kidnappa mina ungar och hävda att de var bortsprungna så fort de gick utanför dörren, haha. Nej då Madde jag skulle önska att du var här men så alla vet så är Madde den största kattjuven som finns!

Annars då, idag är det fredag vilket betyder lek med Ella. Ri sa för några dagar sen att han ville att vi skulle adoptera Ella som vårat helgbarn så jag har en tjejkompis att prata med ibland. Får se hur det blir den här helgen för hon är lite sjuk men vi kan leka ändå. Vi har ju bara varandra, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0