ELLA, THE LESBIAN

HEJHEJHEJKOMPISAR jag är såå glad att det är söndag och att den här veckan tar slut imorgon så jag kan börja ett nytt liv och glömma den här veckan som varit. Seriöst så känns det som att allt har gått emot mig men nu är det söndag kväll och jag lever ännu. Jag har inte gett upp och grävt ner mig även fast jag ville göra det idag.

Började morgonen klockan sju efter fem och en halv timmes sömn och fick en lättare utskällning av Ri för att jag blivit så morgonpigg. Så jag gick och la mig igen efter att ha släppt ut kattungarna ur buren och matat och rastat Mamma.
Vaknade vid halv tio igen lite mer utvilad. Njööööööööööt av den skinande solen och jag och Ella var så glada att regnet som varat i typ två veckor äntligen var över. Vi satte oss på moppen och åkte mot Krabi town för att köpa en kattlåda/toa till småsparvarna eftersom de börjat bajsa och kissa i mitt sovrum som inte luktar hallon längre. (Det luktade hallon innan alltså. Jämt.)

Kattlådorna jag hittade var inte bra. De var dyra och för små men samtidigt för hög kant. Blev lite grinig. Det var SJUKT varmt. Solen brände min stackars ljusskygga hy. Sen kom regnet.
Det regnade lite lätt och jag släppte av Ella hemma hos henne och åkte till en annan djuraffär. Fick fucking jävla fittpunka för andra gången den här veckan, bröt ihop lite lätt och åkte hem till Ella för att få klaga av mig. Då regnade det så mycket att det plaskade i mina skor och jag såg knappt vägen och det kändes som att jag red på en elefant för hjulet var helt platt.

Snälla Ella traskade sedan runt med mig och min halta moppe i stan för att leta efter en öppen verkstad vilket inte är det lättaste en söndag. Jag sa åt Ella att se ledsen och förvirrad ut så att någon skulle vilja hjälpa oss och visst funkade det. Gick förbi ett café med cirka femton män och de hjälpte oss att hitta en verkstad.

Sen fick jag rulla hem i regnet och blåsten med en dyr säck med bajskristaller, en skitlåda och två påsar med dyr whiskas bebis-kattmat till de där jäkla bajsmaskinerna.

Älskar den här bilden för Bang ser så äcklig ut, han är söt på riktigt men ser gräslig ut på bild. Mammas spenar är så långa att jag vill provmjölka och Pussy är bara så jävla söt, som alltid. Modellen.

Och igår fick kissarna dyrmat för första gången och ungarna blev helt galna. De morrade och skrek samtidigt som de glufsade i sig som fan. Ri sa att de var rädda att vi skulle ta undan maten medan de åt. Sötar.

And Ella the vagina-lover at Tesco!

Kommentarer
Postat av: Anonym

.... when i translate this in english the title reads 'ELLA, THE LESBIAN' !!!!!!!!!!!! and then later i read, 'And Ella the vagina-lover at Tesco!' haaaaaaaa

2012-06-14 @ 07:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0