Inte min dag idag

Färgade håret idag. Den här färgen:

Light golden brown

Light golden brown my ass!
Jag som tänkte försöka färga tillbaka mitt hår.. Inte blondt igen men ljusare och ljusare och så hoppades jag på att till slut skulle jag inte behöva färga det mer. Kanske att min naturliga hårfärg kunde komma fram till slut.
Nu ser jag lika svarthårig ut som Bang... Kolla bollen han är.

Vad har jag gjort mer idag? Jo just det jag har gjort iste...

Japp, på bilden ser ni min tvålitersflaska som jag hade tänkt fylla med två liter iste.. Det blev två deciliter istället. Inte kunde väl jag veta att plastflaskor krymper när man häller i kokande te?? Det har jag aldrig lärt mig i skolan. Därför har vi numera en mycket liten och en normalstor flaska här hemma. Men inget te för bottnen skrynklade ihop sig och jag orkade inte hålla i flaskan tills teet skulle svalna så jag hällde ut det.

Så vad kan vi lära oss av detta?
1. Häll inte något som kokar i/på något som kan smälta. Ex plast
2. Jag ska inte försöka mig på fler experiment idag. Det är inte min dag helt enkelt.. Vilket betyder att Ri måste vara min slav resten av dagen för att jag inte ska ställa till med mer kaos. ÅH jobbigt jag kommer behöva ligga på soffan och bli matad med vindruvor.

(BTW så har det här inlägget tagit mig cirka 30 minuter att skriva och lägga in bilder för så fort jag försöker centrera något hoppar bilderna runt överallt och texten åker inte dit jag vill. Inte min dag ja men jag är glad ändå. Tjipp tjipp.)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nya blogg.se är helt crazy... När jag ska göra inlägg bara blir det stora grå linjer överallt! :/ mkt STÖRANDE! Och du verkar gilla understruket eller inte!;) Shit!

Svar: Haha jag fattar ingenting.. Men bra att man kan svara på kommentarer iaf... Ska försöka klura ut vem som fått för sig att jag vill ha allt på min blogg understruket haha
ฟรีด้า

2012-06-21 @ 09:41:53
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0