Reeeeeeegn.. därför babblar jag om bebbarna

Jag har försökt räkna ut hur gamla kattbebisarna är och kommer fortfarande fram till att de måste varit födda 3 maj. Därför är de 4 och en halv vecka gamla nu och enligt en sida på internet och Ri så borde jag köpa en skitlåda och det verkar stämma för nu har de börjat skvätta lite kiss omkring sig.
Så idag får jag väl leta reda på en djuraffär här i Ao Nang eller i värsta fall åka in till Krabi town och köpa en toalett. Sen ska jag nog börja stänga bakdörren när vi sover för Mamma (nya namnet på mamman) blir helt galen på nätterna när andra katter bråkar och då vaknar jag och blir rädd att någon katt ska komma in och döda mina bebisar.
Jag är bara rädd att Mamma ska kissa inne eller.. Som i natt, SPY.

Kolla denna kissekatten. Min hette den. Min älskade baby som jag fick av Ri för två år sen när hans katt fick ungar. Sen när jag åkte till Sverige så dog den, av sorg antagligen.

Och detta är Pussy som bor i mitt sovrum. Ser ni likheten eller? Är det Min som kommit tillbaka till mig?!

Fast Pussy heter som hon gör av en anledning. Hon är så feg så feg. Ligger mest i ett hörn och ser underbart söt ut och tittar med sina stora runda ögon och blir alltid bra på bild.
Den svarta kattungen heter Bang Gla som betyder modig och han är överallt hela tiden. Springer och klättrar och är skitrolig att titta på och leka med tills han går och lägger sig under sängen och sover jättelänge för att han tagit slut på all sin energi. Men han fastnar inte på bild!
Han blir som en svart skugga på varje bild jag försöker ta, han är hälften på smal som Pussy också för jag kom på en till sak hon gillar att göra: SNASKA SPENE!

Ja, som ni förstår regnar det idag igen. Dag.. 10 med regn kanske? Så det finns inte mycket mer att göra än att kolla på bebbarna och nu tänkte jag ta en dusch, åka och köpa frulle och sen glida hem och... shit, kanske färga håret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0