Vi tröstshoppar

Smarta jävlarna har vart i farten och shoppat nya brillor väldigt bra planerat nu när det regnat i typ två veckor och är sån jävla storm att man inte vill gå ut med brillor på för då skulle de flyga av. Men vi åkte till marknaden igår kväll för att vi skulle köpa en varsin ny plånbok eftersom ingen av oss äger en plånka efter inbrottet. Men vi kom hem med nya brillor istället.
Idag åker vi till Trang och hälsar på Ris familj och fixar nytt leg till honom så han kan skaffa ett bankkort igen då. Jag hade sån tur som bara blev av med kökort och pengar.

Och ang datorn, ja jag vet att min dator inte har thai-bokstäver men den är ju ändå värd pengar om man säljer den. Därför tror vi inte att det var någon som ville ha pengar, det var någon som ville Ri illa eller bara ville ha en dator och sen hittade personen hans plånka som låg bredvid och kollade runt lite mer efter min. Bara lite extra klirr i kassan liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0