Kattfrukost

Har ett stycke sovande kött i famnen just nu. Paltkoma har han och runt munnen har han mjölk, fisk och rosa klet. Resterna från frukosten.
Ella kom hit strax efter åtta (för en timme sen) och sa halloj innan hon skulle åka till Koh Samui och när hon fick se Bang så sa hon att han såg ut som en fet gubbe. Mitt lilla hjärta smälte av lycka. Ella var också lycklig för hans feta mage och att han har blivit så vild. Okej, att han är vild är ju inte så bra eftersom doktorn ordinerat vila men samtidigt betyder det ju att han inte är alldeles för benig längre. Han har energi.
 
Sen när Ella gick gav jag mina barn frukost. Hela fiskar till Mamma och mosad fisk blandad med kattmjölk till bebbarna. Bang åt upp ALLT (brukar han inte göra) och han ylade hela tiden som han åt. Hela kroppen skakade av koncentration och när han slickat skålen ren så hade Pussy ätit halva och var redan mätt... Brukar vara tvärt om.
Så som Bang står här får han INTE stå. IHOP MED BENEN!
Ser uppstoppad ut. Med fiskmjölk på nosen.
Denna sörja måste jag spruta in i hans mun. Efteråt smackar han som att munnen är full med tjära. Stackarn.

Jag trodde att han hatade mig forever efter att först ha fått ett piller nertryckt i halsen samtidigt som jag höll i huvudet på honom och sen få rosa tjära i käften. Han sprang iväg och gömde sig i sovrummet. Men jag sprang efter och torkade munnen på honom och sen gooooooooooooosade vi galet tills han däckade i min famn och han älskade mig igen. Pjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuhh.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Klart han älskar dig! Du är ju hans Hero som räddat hans liv! Hans odds hade inte vart roliga i Thailand om inte du vart där!;) Ha en bra dag na!:)

2012-06-24 @ 09:31:32
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0