Duktig plugghäst

WEEEEEY efter en timmes effektivt pluggande började internet fungera! Så nu ska jag belöna mig själv med att kolla på 30 grader i februari. Det är jag värd. Inte för att jag pluggat varenda dag sen jag fick reda på att jag skulle ha prov på fredag som jag planerat men ändå. Måste muta mig själv.
Så har det alltid varit.

Dessutom har jag köpt lite jordgubbar på marknaden idag som just nu står och marinerar sig i kylskåpet. Var lite skeptisk först till att ha chili, socker, salt och peppar (eller vad det nu är för kryddblandning) på de söta små godsakerna men jag tänkte att jag skulle take a walk on the really wild side och prova. Bra gjort av mig för det var himmelskt. Kanske inte slår svenska jordgubbar med ovispad grädde då men ändå.
Det här är Thailand, inget smakar som där uppe i norr.

Här är vad jag pluggar på just nu iaf! Kan ni läsa vad jag skrivit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0