Man kan ju alltid hoppas

Åh jag har så ont i huvudet idag. Så jag sitter bara här nu och väntar på att jag slutar jobba så ska jag kila över gatan och köpa på mig lite smaskiga ingredienser till en kladdkaka och lite glass och nåt ruskigt kalori-igt att dricka till sen åker jag hem och bakar, äter och kollar på 30 grader i februari.

Sen hoppas jag att min man kommer hem precis efter att jag lite frussen lagt min helt ensam i den stora stora sängen och så har han köpt en liten fin och dyr ask med choklad till mig för att han älskar mig så himla mycket. Sen kramar han mig (utan att kväva mig och utan att jag blir för varm) ända tills gryningen då han går upp och I smyg bakar scones som han serverar till mig. Och det smakar himmelskt.

Ojojoj, det där skulle ALDRIG hända. Fast kanske.
Han sa igår att han inte visste vad han skulle ge mig i födelsedagspresent så jag kanske ska göra det enkelt för honom och önska mig detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0