Ri sover inte heller så bra just nu

Har jag blivit tråkig eller? En tredjedel av mina läsare har försvunnit. Deras förlust!!
Jag är lite tröttis för jag kan inte riktigt slappna av när jag sover. Första kvällen jag skulle sova med den nya tatueringen fick Ri något ryck och från ingentans anföll han mig och började kittla mig som en dåre. Rakt på tattun.
Det var inte så skönt.
Efter det sover jag med ett öga öppet. Första natten utövade jag kung fu mot Ri så han var skitsur på mig dagen efter. Men det var inget jag kunde styra över. Men i sömnen kände jag hans arm närma sig mig och jag gjorde en karatespark eller högg honom med handen. Är ändå ganska stolt över mig själv att jag lyckas med detta i sömnen. Jag vet att jag sov, men har ändå ett minne av att jag gjort det.

Men han kan inte rå för att han måste skada mig hela tiden.
Har är en kelsjuk liten bäverunge som inte kan sova på sin sida av sängen. Han måste tackla in mig i väggen och krama mig annars får han mardrömmar. Så jag kan ju inte bli arg på'n.

Där sitter han och ritar på min tatuering. Har faktiskt inte tagit någon bild på min tatuering ännu för den ser bara äcklig ut nu, skorpig, fnasig, kladdig, röd, svullen jaa you name it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0