Ska tänka efter lite nogrannare innan jag dricker Sangsom nästa gång

UUÄ vilken jävla slappisdag! Tänkte göra lite nudlar till frulle men när jag hällde bort vattnet hällde jag även bort ALLA nudlar i bajsrännan vi har bakom huset. Var inte så sugen på att hälla på lite krydda och käka från avloppet så jag tänkte ta med mig en god bok och en cha yen och sätta mig och läsa vid stranden.

Men så kom Denice.

Och vi tittade på 30 grader i februari ända tills klockan slog alldeles för mycket och jag tog en dusch och for till jobbet. På jobbet gick tiden fort även fast jag jobbade över nästan en halvtimme. Kändes inte alls.

Och ikväll ska jag plugga, plugga och åter plugga.

Kanske springa några vändor till toan som jag gjort hela dagen. Lyckas alltid glömma bort att Sangsom är en riktig omrörare i min kista. Känns värt det när jag dricker det men inte dagen efter. Det rör inte bara om lite utan det gör även väldans ont i magen på mig. Men det är sånt man får leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0