Supernannyn slår till igen


Igår var jag och Denice supernannys på ett bröllop i Klong Muang och det var svettigt, sandigt och kul. Trodde först att ungarna skulle vara jätteblyga men de ville leka hela tiden. I sex timmar. Mot slutet var jag en sandig zombie.
Käkade frukost vid elva på morgonen och nästa mål med mat intogs klockan elva på kvällen. Då var jag helt slut och hungrig och törstig. Åkte till Chang bar och mötte upp Bella och compani och käkade lite fish and chips och så slank det ner tre öl.

Inte alls oväntat lyckades jag bli full på det och tröttheten bitchslapade mig i nyllet. Så jag åkte hem och tog en dusch, hann precis ta in min handduk som hängde ute på tork när världens spöregn kom. Flyyyt haa..

Sen idag har jag varit i skolan och haft prov. Hade inte pluggat något alls men det gick skitbra. Sa väl fel ton på tre ord och så visste jag inte hur man skrev svårt. Men det var allt. En applåd till mig.

Det firar jag nog imorgon med att baka kladdkaka till frukost, har redan handlat ingredienser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0