Waterslide!

Idag har det regnat en hel del.. Från eftermiddagen till nu sent på kvällen. Åkte långt långt bort med Nong och Ra som jag jobbar med, vi var på väg till Ka-pom för att bada men halvvägs kom regnet från helvetet. Det såg ljust ut på himlen bortåt Ao Nang så vi vände tillbaka men stannade en stund och badade.. På det där stället som jag inte minns vad det heter.
Där jag, Stella och Denice var och badade för nästan ett år sen.


Ska försöka hitta min underbara video som jag gjorde sist jag var där. Idag var jag dock inte lika vild, kände mig så himla utstirrad. Enda farangen där och jag kan lova att alla glodde och ropade massa grejer. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta, man kan känna sig väldigt utsatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0