Är lite trött idag

Jag har gjort det igen. Gått ut för att ta en öl.. och kommit hem ganska många timmar senare. Åkte hem till Denice igår efter skolan och hon sa "Kan vi inte gå ut och dricka en öl ikväll?" och jag tänkte mjo visst EN öl kan jag väl ha råd med.. Men det blev två öl som jag fick lov att ha råd med.
Och så bjöds det på hemgjord tequila hos Mr long. Och så träffade vi tre australienska poliser på centerpoint som bjöd på mer öl och wet pussy shots och jägerbomb och så bjöd baren som vi var på på (på på på på) rött vin.
Och just det, sen drack vi en varsin öl på stranden innan vi for hem till Denice. Och där vet jag inte ens vad vi gjorde.. Jag var dr Phil.

Sen kom jag hem vid halv sex i morse. Ri blev lite förvånad när han tittade på klockan när jag kom hem och jag blev också ganska förvånad när jag såg att det var ljust när jag gick och la mig.

Kan säga att jag var lite trött idag. Vaknade av att det åskade jättehögt så jag blev skiträdd och så kollade jag på klockan och det stod att den var halv tre. Tänkte att det måste vara något galet med den men alla klockor hemma visade samma tid. (Vilket egentligen var galet för när jag kom hem halv sex stod det på klockan på teven att den var fyra.. Men sen började den gå rätt igen av sig själv.)

Skitsamma. Jag tog iaf en bild igår som man inte ser något på. Den föreställer iaf våra jägerbombs.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hemmagjord tequila? Uääää!



Och Wet Pussy Shots?! HAHAHA.



2012-05-18 @ 11:59:05
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0