Det är mycket nu

Fortsättning följer:
  • Jag har gått och blivit fyra år gammal och fått två söta svinkoppor i ansiktet så nu käkar jag antibiotika och smörjer ansiktet med kortison och tvättar tassarna hela tiden och sover med ett plåster i ansiktet
  • Jag har varit på MAKRO tillsammans med Ella och vi var.. eh.. lite smått hysteriska vid ostdisken. Tafsade på varenda ost och stönade, suckade och ojade oss över hur dyrt det var. Gick därifrån tomhänta.
  • Jag och Ella har bakat chokladkakor med havregryn.. uuuuh så gott


  • Såg ut som bajs men smaka' najs!

  • Jag har blivit så jävla duktig på danska! Lurade två svenskar för några dagar sen att jag var dansk och de köpte det rakt av. Och Elayla satt snett bakom och gjorde uppmuntrande tecken som jag tolkade som att min danska var utsökt.
  • Jag har sett en farangkvinna jogga på stranden bärandes på en HUND! Dessutom blev hon jagad av alla strandhundarna så hon fick stanna, sätta ner sin hund och kasta pinnar på de andra.. Riktigt underlig syn.

Nu tror jag nog att det är dags för sängen. Har vänt på dygnet totalt och är inte trött alls fast klockan är tolv och jag som har skola imorgon.. Och inte har jag hunnit plugga nåt under min låånga helg. Så upp i ottan imorgon och repetera förra lektionen (där jag fattade nada) måste jag.

Så god natt mina kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0