En liten update

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn..! Sjukt va?
Men jag ska berätta vad jag har gjort. Nu när det regnar. För jag väntar på att Ella ska komma ut ur duschen och att det ska sluta regna så ska vi åka till seven och shoppa lite frulle.
Men som sagt, detta har hänt:
  • Jag har druckit coctails på Blue water med Elayla
  • Jag har fått en låda med glidekräm och kondomer av Chang bar
  • Druckit SiamSato för första gången på.. ett år?
  • Spelat en massa biljard.. Eller. Spelat tre biljardomgångar under cirka fyra timmar. För det är så lång tid det där när man spelar på den nivån vi gör, jag, Elayla och Helene
  • Ätit på indisk restaurang

    • Så jäkla gott att jag fortfarande svimmar av en kort stund när jag tänker på det. Och dessutom var det 30% rabatt på allt. Ska köpa en liten tikka masala och sån där spenatröra igen OHHH
  • Blivit ägd av en dansk som dessutom sög på biljard TVÅ gånger


Kommentarer
Postat av: Louise

Usch!! SiamSato är nog det äckligaste jag druckit i mitt liv :P Vad är det egentligen? Köpte det en gång då det var översvämningar i Bangkok och det var det enda som fanns kvar :P

2012-05-23 @ 12:27:24
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0