Inget större fel på mitt huvud

Jag är glad för det verkar inte som att det är något allvarligt fel på mig. Även fast man kanske kan tro det när man ser bilden ovanför men jag har varit hos doktorn och kollat huvudet idag och det var inget värre än migrän.
Så nu har jag fått tabletter som ska minska min huvudvärk och mitt illamående. Det är tydligen vanligt att få migrän när det är såhär sjukt varmt och kvavt som det är här nu.

Jag är liksom helt blöt på kroppen nu. Är det mest hela tiden. 78% luftfuktighet enligt min telefon.

Förutom värme och fukt så kan även stress och choklad utlösa migrän sa han. Så eftersom jag har medicin nu så har jag köpt choklad men jag måste springa till kylen och ta en tugga, springa tillbaka till datorn, sitta här en stund och sen springa tillbaka till kylen för att ta en till tugga för att chokladen inte ska smälta och bli kladdig i värmen.
Så jag förbränner liksom allt fett som jag får i mig så det är egentligen ingen idé att ens äta chokladen. Kommer ändå inte bli fet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0