Katterna är iaf söta

Det är sjukt svårt att ta bild på de där små knytena som numera bor bakom/under/i soffan hemma hos oss. Det är mörkt där bakom och jag vill inte vara där och kladda med händerna på hennes bebisar. Men en liten bild fick jag nu på tigerungen när jag försökte. Den andra ungen är svart och ligger precis bredvid men den syns inte på bild.

Så jäkla söt.

En mindre söt sak är mitt ansikte. I morse såg det ut såhär.

Efter lite hjälp från mina pillande fingrar ser jag nu ut som vitiligons värsta offer. Jag är brun.. Med stora rosa fläckar i pannan, på näsan, tinningarna och överläppen. Kan inte visa mig bland folk. Det var tre dagar sen jag brände ansiktet och nu kommer smärtan.

Usch, jag får ångest.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha snyyyggt! ;-)



2012-05-17 @ 12:25:07
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0