Kommentarer

BTW så har jag länge tänkt svara på detta.

Ja, Madde. Ri har klippt kalufsen och ser därför tio år yngre ut vilket är jättebra för mig för jag har länge varit sugen på lammkött och nu slapp jag jaga. Han är ju redan min.

Och Amanda, du som skrev världens längsta kommentar till mig för ett tag sen.
Självklart kan du flytta till Thailand om det är vad du vill! Men som du skrev så är det inte alltid en dans på rosor som man kanske kan tro. Finns en hel del tråkigheter här precis som överallt. Men jag tycker ändå att allt som är bra här väger tyngre än allt annat i hela världen. (Har dock inte sett mer än en bråkdel av världen ännu.)
Tack för komplimangerna!

Kommentarer
Postat av: Amanda

2012-05-30 @ 21:24:39
Postat av: Amanda

Haha, blev ingen liten kommentar...

Eftersom jag är ganska ny att läsa din blogg, hur kom det sig att du stannade i Thailand? Ska du bo kvar där? Nu ska inte denna kommentaren inte bli så lång. Ha det bra i värmen! :)

2012-05-30 @ 21:26:19
Postat av: Frida

Hmm, jaa. Först reste jag runt i Malaysia, Laos och Thailand med en kompis men när hon åkte hem så åkte jag till Ao Nang för att hälsa på en kompis som bodde här då. Sen hade jag ingen lust att åka hem till Sverige, fick jobb och kompisar och allt här så jag bara stannade.

Yes, så är det tänkt. Som det känns nu vill jag bo här resten av mitt liv men man vet ju aldrig vad som händer.

Haha, ingen fara! Tack, detsamma!

2012-05-31 @ 04:53:59
URL: http://nude.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för svaret frida, tyckte väl det såg kort ut =) han är säkert jättesöt i det. saknar dig vännen. kram

2012-05-31 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0