Mmm american pancakes for breakfast!



Riktigt smaskig frulle i morse. Ja, Ella bor här för tillfället.. Det kanske har märkts. Känner mig lite ensam nu för det här är första gången jag är ensam sedan.. I söndags var jag ensam en stund på dagen. Sen kom hon och innan det har jag gjort saker HELA tiden så nu tänkte jag faktiskt njuta av en stund för mig själv och mitt svett.

Men Bella ringde så jag måste rulla iväg till Chang bar och hjälpa honom med hans visum till Sverige och sen ska jag gå på marknaden med min sambo (den av mina sambos som jag är kär i alltså) och sen vet jag inte alls vad som händer ikväll. Hade hoppats på lite ensamtid med honom men det verkar inte som att det blir så.

Hur som helst ville jag bara tala om att frukosten var underbar och jag är jävligt glad att jag tog tummen ur röven och åkte till Makro och hittade havregryn, bakpulver, billig pasta och all annan skit jag köpte där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0