Nu är jag frisk.. typ

Min lilla powernap igår eftermiddag blev nästan två och en halv timme lång och jag vaknade av att Ris familj kom tillbaka och jag ryckte upp mig och så helt plötsligt från ingenstans började barnen älska mig. Jag satt i sovrummet och de sprang fram och tillbaka överallt och skrattade och skrek för att jag var så himla rolig.
Det är det som är det roliga med barn, det är inte svårt alls att vara rolig. De kissade liksom nästan i brallan när jag grymtade som en gris och de skrek så högt de kunde när jag gjorde någon superenkel grimas.

Och i morse bestämde jag mig för att vara frisk idag och så var jag det. Mina enda "sjukdomssymptom" som jag har kvar är lite illamående, aningens svullna halsmandlar och det konstigaste av allt.. Något som liknar en solbränna.
Jag är alltså rosa. Ser solbränd ut. Det har bleknat under dagen, var värst igår kväll och jag fattar inte alls vad det är för något.

Passande nog när jag bestämt mig för att vara frisk så ringde Ella så vi käkade lunch på stranden och snackade skit hela dagen sen åkte vi hem till mig för att lösa ett litet mysterium och då kom även regnskuren från helvetet.

Det har regnat varje dag nu i fyra dagar. Är det regnsäsongen som kommit?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack! Detsamma till er!;) Man är på ambassaden nu & jag sitter på hotellet och mår illa.. kan ju bli att jag åker hem själv..



Krya på dig!!:)

2012-05-08 @ 04:30:00
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0