Nu är jag så hungrig och trött att jag helst av allt vill gråta en skvätt. Känner mig lite ensam också

Nu när klockan börjar närma sig elva på kvällen känns det i magen att det enda jag ätit idag är två skivor bröd med smör på. Jag är alltså ganska hungrig. Så jag bestämde mig nyss för att snaska lite oliver eftersom det är det enda ätbara som finns hemma utom ett paket med nudlar som jag inte kan vara mindre sugen på.

Problemet är bara att jag är så jäkla svag i kroppen och utsvulten att jag inte får upp burken.

Känn min smärta.

Ri skulle kommit hem från bröllopet han är på för två timmar sen med lite mat till mig för när han var hemma en snabbis efter jobbet bad jag honom fixa något att äta till mig och han sa att han inte hann. Men han skulle vara hemma vid nio med mat till sin sjuka sambo.

Jag tror att jag går och lägger mig och sover och försöker få lite energi så jag orkar åka och köpa frukost till mig själv imorgon bitti så jag inte dör av svält. Det skulle ju vara synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0