Så har vi gått och blivit kattmammor då.. helt ofrivilligt men ganska väntat

Det är inte sant. Vi har glömt att stänga garderoben så den har varit öppen i MAX fem timmar. Nu har vi kattungar. Japp, de ligger och gosar på porträttet av oss som vi köpte på nattmarknaden. Två ungar så vitt jag kan se.

Ri kommer att bli överlycklig när han kommer hem.

Kanske ska ringa och berätta att vi blivit föräldrar.


Jag tror inte att hon har fött här för det finns inget blod eller någonting i garderoben och det är bara två ungar. Kanske är mamman och hämtar fler ungar någonannanstans.

Ringde Ri nyss och vi kom fram till att de får bo där tills imorgon och då ska vi försöka lösa det här på något annat sätt. I värsta fall får vi försöka hitta någon låda och flytta ut dem i köket eller vardagsrummet så får de bo kvar här. Kan inte slänga ut de små krypen och det visste jag långt innan de fötts.

Det var därför jag absolut inte ville att de skulle födas här!!

Jag är ju allergisk mot KATTBEBISAR! (Speciellt bebbar för de är så jäkla svåra att hålla tassarna borta ifrån.

Kommentarer
Postat av: J

ahhw va puttenuttiga!

du kan få skicka dom på posten till mig. i och för sig överlever de nog inte då... but give it a try!

2012-05-11 @ 10:33:14
URL: http://feghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0