Svettas och fryser varannan minut ungefär

Detta är vad jag lever på idag. Yoghurtsoda och den får mig att frysa när jag svettas. Har verkligen ingen som helst matlust (och ingen mat hemma heller) så jag försöker dricka så mycket jag bara kan. Har hört att det ska vara bra.

Har även lyckats titta på alla avsnitt av Wermland forever och det känns så himla B! Dessutom är det ju typ bara Ola (eller vad han heter) som pratar värmländska. Resten är ju typ Örebroare (jag borde veta vad man kallas när man är från Örebro men det vet jag faktiskt inte) och smålänningar eller något.
Men jag gillar han Ola. Han påminner mig om Pölsa i Smala Sussie.

Längtar tills det blir kväll för då ska jag knarka värktabletter så jag kan sova. Har fått för mig att det inte är bra att ta febernedsättande om febern inte är dödligt hög.. Tror det är i någon Bert-film de säger det.
Är det sant? Att man ska svettas och sova bort febern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0