Usch och fy och blä

Usch jag är inne i en äckelperiod som är värre än vad den någonsin har varit. Allt är så äckligt. Jag kan typ inte äta mat för jag blir äcklad av allt. Jag har storstädat huset och en halvtimme efter att jag skurat varenda vrå var det skitigt igen.

Det regnar HELA tiden.
Allt börjar mögla.
Alla våra kläder ligger i tvättkorgen eller hänger fortfarande "på tork" sedan en vecka.
Det är flygmyreinvasion.
Jag har ont i huvudet hela tiden och mår illa.

Tror även att jag åt en larv till middag.
Måste ta reda på vad som är fel med mina ögon. Har så jävla ont i ögonen så det värker i hela huvudet och så är jag typ åksjuk.. Fast jag inte åker.. Alltså illamående.
Igår kväll kunde jag inte sova för jag mådde så illa och inget vatten hade vi hemma heller. Så jag rullade till seven klockan två på natten iförd pyjamas. Sen försökte jag hålla mig sysselsatt här hemma och glömma bort min äckliga känsla. Försökte sova sittandes i soffan, det gick inte så bra.

Nu ska jag öva lite på att spela ukulele och som svar till dig Stella; jag hade faktiskt inte sett att Foki hade köpt en ukulele men hade jag sett det så skulle jag köpt en ännu fortare.
Och vilken låt ska jag öva på? Hit me baby one more time, till dig Stella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0