En dag på Railey, en regnig dag

Okej nu har jag internet och el och det regnar inte. Framsteg! Blev väckt tidigt i morse av en morgonpigg Denice som knackade på dörren och det var bra för då hann jag för en gångs skull ta tag i lite saker som jag tänkt göra länge innan jag åkte till skolan.
Typ tvätta, åka och köpa en golvmopp och skura golven här hemma.

Sen kom regnskuren från helvetet och det var storm så jag åkte väldigt sent till skolan, var tvungen att vänta tills det hade slutat blåsa så fruktansvärt för jag var rädd att jag skulle flyga av moppen annars. I skolan var det kul, fick äntligen visa upp det jag är bra på för läraren. LÄSA och uttala rätt toner. Jag har ju inte så stort ordförråd på thai och lektionerna med nya läraren har ju bara handlat om det hittills men idag var en bra dag.

Och igår var jag på Railey med Ella och Denice. Denice jobbade.. Eller hon jobbade väl lika mycket som vi gjorde, kollade på film och hängde på youtube tills hon slutade då gick vi till stranden och lekte i vågorna tills Denice upptäckte en stor rosa manet en bit ifrån oss. Då gick vi upp.

Sen på kvällen fick jag min efterlängtade filmmyskväll med Rajraj. Eh. Eller ja. Bee var här för att jag skulle hjälpa han med hans visum till Sverige till halv elva och DÅ började filmmyset. Däckade halv tolv.
Men jag däckade iaf med mitt snarkande huvud på min älskade som skakade av skratt för filmen var så rolig, även fast han sett den hundra gånger innan


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggga vååågor!!! :D

2012-05-27 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0