Äntligen lite mys med mina bajskatter

ÅH jag har saknat mina kissar när jag har varit borta kan jag lova! Först tänkte jag inte alls på dem i en vecka men när Ri började babbla om att det snart var dags att åka hemåt så började jag tänka på min lilla svarta räka som väger 1,5 kilo och är rädd för små kattungar som är mindre än marsvin.
 
Och jävlar vad stora de hunnit bli på bara nio dagar!
Mamma hade även lyckats gå upp i vikt så hennes fina leopardhalsband blivit för trångt runt halsen så hennes nyinförskaffade dubbelhaka hängde över så hon fick byta halsband med Bang för hans går att göra större.
Dessutom har Mamma blivit på smällen eller så har hon magen full med mask för kaggen är rundare än någonsin och jag glömde köpa maskmedel efter skolan i fredags. Jävla skit Ao Nang har ju inga djuraffärer längre. Skitdåligt att man alltid måste åka till stan för att köpa kattsand och allt annat trams som de behöver.
 
I natt har vi sovit alla fem i sängen. Jag, Ri och kissarna i vår lilla 105 cm breda säng haha. Jag och katterna har tyckt att det var mysigt men Ri har lackat perkele och sparkat ner ungarna på golvet så de fått sig en flygtur flera gånger.
 
Här fräser Pussy för hon hatar den där lilla sötknorven som alltid kommer in hit och äter upp hennes mat och lapar i sig hennes vatten. Men den är så sjuuuuuuuukt söt att jag alltid dör en smula när jag slänger ut den och stänger dörren. Så sitter den där utanför och piper och när det blivit tyst så måste jag öppna dörren och kolla så hon inte dött.
 
HM just det! När Ella var här för två veckor sen så fick hon se hur det går till när jag matar mina kissar. Alltså hur alla 22 katter som tillhör grannen känner lukten och går till attack för att själva få sig en smula. Så såg hon den lilla URSÖTA svarta kattungen (ska knäppa ett litet kort på den någon dag) och när jag slängde ut den så satt den utanför dörren på baksidan och tittade på Ella och fällde en liten tår av sorg.
Jag säger att hon ljuger för katter kan inte gråta!! Eller hur! Visst har jag rätt???
 
BTW så vaknade jag för två timmar sen och väntar nu på att Denice ska svara i sin telefon för vi skulle gå en promenix till catfishfarm och käka frulle där men snart avlider jag av hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0