Fast det var synd om den ändå

Jag vet det var hemskt att ta bild på kissen, kände mig väldigt dum men den bara låg där i säkert sex timmar innan någon tog bort den. Ägaren till katten kom liksom och kollade på den och sen började han röja ogräs på framsidan.
 
Och det var inte den där lilla jobbiga skrik-katten på filmen för den kissen är typ en tiondel av den här katten. Då hade jag känt mig elak om den legat död där men den här kissen har ett hem.
 
Nu ska jag åka hem till Denice och laga amerikanska pannkakor till frukost innan jag rullar till skolan och visar upp min fina karta som jag ritat. Läxan var att beskriva vägen från mitt hem till skolan... Fint blev det.
 
Och Mamma är jätteduktig på att banta!! Hon äter inte bebismat längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0