MMM EN HELDAG PÅ VOUGE

YEY idag har jag och Ella varit på KFC efter skolan. Det var vi och alla småttingar som precis slutat skolan och firade in helgen med friterad kyckling. Själva mumsade vi chicken wraps.. något nytt. Desserten vart ju som ALLTID den här underbara skålen med glass, chokladsås och chokladsmulor i bottnen.
Länge sen nu.
 
Sen shoppade vi lite på Boots. Köpte en stor mumsig förpackning med hårinpackning som jag vill mumsa upp på en gång. Jädrans bra pris också. Slog ihop mig med Ella och köpte buy 1 get 1 free!
 
Sen var vi underbara flickvänner som köpte munkar till våra män. Ellas man kan dock inte äta för han har dragit ut några tänder men det är ju tanken som räknas. Själv hoppas jag lite att Ri somnar tidigt ikväll och inte hinner äta sin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0